Tisdag

Idag har jag jobbat. Det gick bra! Var jätte trött imorse när jag skulle gå upp halv 7, så jag bestämde mig för att ta en liten sovmorgon och gå upp kl 8 istället. Så jag kom till jobbet strax innan kl 9. Det behövdes verkligen :)

Jag hade sett ifram emot en kväll med desperate och cougar town. Sen fick jag höra att de inte några avsnitt på kanal 5 och att det istället kommer visas nästa tisdag. Men jag som ville kolla ikväll, nu nu nu!
Aja, får väl kolla på filmen som visas istället.

Kan ni förstå att det är december? Känns nästan overkligt att tiden går så snabbt som den gör nu. Jag kan inte förstå vart all tid tar vägen, det bara rinner iväg.
Och så mörkt det blir nu! Mörk när man vaknar, mörkt när man kommer hem...Tragiskt.

Efter jobbet åkte jag in till stan och shoppade lite. Hittade 3 tröjor på Gina och två super fina örhängen.

När jag kom hem sen lagade jag en super god middag.



Nu sitter jag och kollar på kanal 5 nya serie om plastikkirurgi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0