Lördag

Kvällen igår blev väldigt lyckad. Hade mina föräldrar över, sen körde jag hem de.
Efter det åkte jag in till Söder och mötte upp två killkompisar. Vi satt på "Tvärsöver". Väääldigt lite ställe, men mysigt. Sen åkte Patrick hem, och då blev det bara jag och Jonne kvar. Vi ville dra vidare, så vi tog en taxi till The Dubliner där vi kände några dörrvakter. Hade aldrig varit där förut, en klassisk pub (:



Idag var jag i Bromma Block och handlade lite kläder. Hittade faktiskt lite :)
Sen mötte jag upp Linnea på gymmet, vi körde på bra. Det var roligt att träffa henne igen. Ett år sedan elr något, tiden går såååå snabbt!

Just nu sitter jag och väntar på Adde. Han kommer över på middag. Sen ska vi åka och spela biljard där vi kanske kommer möta upp två av hans killkompisar. Efter det ska vi på min systers lagfest. De har hyrt München Bryggeriet på Söder. Kommer nog bli en väldigt lyckad kväll!

Hörs imorgon, då är det också AIKs sista hemma match :(
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0