Lördag

Skön dag :))
Har inte gjort så mycket idag, började dagen med att åka hem till mina föräldrar och hämta hem mitt element. Min lägenhet blir så jäkla kall när det är kallt ute. Sen mötte jag upp Adde en snabbis och följde med han till centrumet. Sedan så skjusade jag Frida till Hagsätra IP för att hon skulle lämna några saker.

När jag var klar med det åkte jag till Bromma Blocks och köpte silverschampoo. Tycker ett mitt hår är lite gult efter frisören i fredags. Får se om jag får bort det med shampoot. Köpte ett som hete Matrix, och det ska tydligen vara jätte bra. Fick betala 200 kr för det, och jag hoppas nu att man får det man betalar för.



Jag får se vad som händer ikväll.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0