Måndag

Igår var en bra idag :) Jag startade dagen med ett gympass och sedan åkte jag som sagt till Odenplan och fikade med Caroline. Det var riktigt kul att träffa henne igen. Vi lärde känna varandra förra sommaren, super roligt!
Vi pratade allt mellan himmel och jord :)

När jag var klar med fikat åkte jag in till stan en sväng.

Runt fem i går så pratade jag med Malin på skype i över en timme. Vi hade inte pratat på ett tag så vi hade mycket att ta igen.
Senare på kvällen så åkte jag hem till Sara. Vi hade inte träffats på jätte länge då hon har varit i Borlänge :)

Idag har jag jobbat som alltid och när jag kom hem lagade jag mat. Blev en god pastarätt som jag brukar göra ibland med bacon och champinjoner. Goottiii.



Jag får se om jag åker förbi Sara ikväll igen. Hon åker tillbaka till Borlänge imorgon, så vore roligt att hinna ses en gång till. 

Ikväll är det även Halmstad - AIK. Så nervöst, nu måste de vinna alla matcher som i kvar. Hoppas på vinst!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄLSKA CISSIS PASTARÄTTER!! hahahaha Varför ska du alltid sukta mig? <3

2010-10-26 @ 05:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0