Träning

Herregud, hade träning igår kväll. SATAN var kallt det var!! Fötterna blev ju till is så fort man satte på sig fotbollsskorna.. usch, den här perioden är så hemsk. Vinter är inte riktigt min grej. Snö och kallt, vill bara åka utomland och vara i solen. Några fler som känner som mig?

Malin, snart kommer du hem :) Jag längtar som bara den, vill bara krama om dig och inte släppa taget!



Vi har insett nu att mitt paket som jag skickade till Malin för två månader sedan, inte kommer dyka upp. Det har försvunnit. Jag blir så jävla arg bara jag tänker på det. Hon har ju fått fram andra paket snabbt, så aa.. Helvete!
Aja, kul.. Jag ville göra henne glad, men du vet ju nu i alla fall att jag skickade.

Ikväll kommer nog mamma hit och vi ska bara mysa, prata och ta det lugnt. Det behövs :)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0