Fredag

Ååååh va skönt med FREDAG!! :) Så underbart med helg.

Jag startade dagen med massage mellan kl 7-8. Var skönt fast ont på samma gång, eftersom jag har så mycket knutar och spänningar över axlar och nacke. Ska dit igen snart. Behövdes verkligen. Men man fick plågas lite..

Sen åkte jag vidare till jobbet och jobbade på. Förseningar på Ropsten tåget när jag skulle dit och förseningar på Hjulsta/Akalla när jag skulle hem. Lyckat. Faraoo va folk det var, inte så kul att få någons svettig armhåla i ansiktet liksom. Men man måste hem så man får stå ut hahahaah!

När jag väl kom fram till Sumpan gick jag in på ICA och handlade mat samt hämtade ut min nya rosa Mp3 :) Så nu hade jag tänkt att fylla den med bra träningsmusik eftersom jag hade tänkt besöka gymmet imorgon.

Senare på kvällen ska jag gå till Hemmakväll som vanligt och köpa candy :) Juuuunmie!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0