Hm

Igår satte vaktmästaren på mitt jobb upp min anslagstavla på rummet när jag hade gått hem. Nästa morgon när jag kommer till jobbet ser jag att han hade satt upp den och "va fint" tänkte jag. Men så kollar jag extra noga och ser att något inte stämmer. Om ni kollar i mitten förstår ni vad jag menar. FYFAN, tror jag spyr. Bad han sedan ringa hit Anticimex eftersom jag hade fått ohyra på mitt rum:





Kom nyss hem från Sjöhuset, där vi har varit med alla domstolssekreterare på domstolen. Vi pratade om "hemligheten bakom arbetsglädje". Det var en man där, en psykolog, som skulle hålla en föreläsning. Han var så jäääävla bra. Alltså han gjorde typ stand up comedy i samband med fakta och att han fick verkligen en att börja tänka på varför man egentligen jobbade och varför man återkommer till jobbet istället för att ligga hemma och lata sig... Var länge sedan man skrattade så mycket i alla fall. Det rann verkligen tårar utav glädje :D. herreguuuud va bra han var!!!
Lunchen vi fick där var god. Kyckling med potatis och svampssås :) Här har ni en bild:



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ska iväg på träning om 45 min :) Hörs imorgoooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0