Huvudvärk

Fy fan vilken huvudvärk jag fick.. Inte skönt! Aj aj!

Denna vecka så har vi "motion- och hälsovecka" på jobbet vilket innebär att det finns en massa möjligheter att testa på nya grejer. Idag testade jag tex på KiBox på friskis och svettis och sen så spinnade jag senare på eftermiddagen. Imorgon så ska jag träna skivstång, det gillar jag :) På onsdag så ska jag på massage, as najs ju!

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Bara lagat mat och kollat på The Hills den sista säsongen. Alltså Spencer är ju fyfan helt jävla dum i huvudet. Han måste ha en psykisk störning, helt seriöst?? Varför skickar man inte iväg han på ett hem? Hur kan Heidi ha varit tillsammans med honom så länge och tom. gifta sig med honom??????



Igår spelade vi match mot serieledarna Täby :) Vi vann med 3-2! Sååå underbart! Var riktigt kul att se deras miner efter matchen. De hamnade nu på andra plats och det är bara så roligt att förstöra haha :) (lite dum får man vara ibland).





Vill ha förändring i mitt liv, får se vad som händer och på vilket sett :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du uppdaterade din blogg. Har saknat att läsa den hihi<3

2010-09-14 @ 06:41:19
Postat av: little me

var kibox en höjdare?

2010-09-15 @ 21:32:48
Postat av: Cissi

Yes, det vare little u :) haha

2010-09-15 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0