Match

Idag hade vi match mot Skå hemma. Vi spelade 3-3 och jag gjorde 2 mål :) Så det kändes bra. Men surt med lika eftersom vi ledde med 2-0 och sen 3-1.. men men..
Jag fick en riktigt hård smäll på mitt smalben. Kändes som att hela benet gick av. Ju mer jag sitter still nu, ju svårare får jag att gå eftersom det troligtvis blöder inne i benet och det håller på och stelnar. Fyfan vad ont jag har. Har typ fått som en lårkaka på smalbenet, sidan och på vaden. Känns verkligen överallt. Helt sjukt konstig känsla. Spännande och se om jag kan gå imorgon överhuvud taget.

Innan matchen åkte jag in till stan och shoppade lite, sedan mötte jag upp Sara. Vi åkte till Sumpan och åt lunch. Gotti!

Imorgon är det en ny vecka. Och sista seriematchen på lördag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0