Myspys

 

Idag var jag och plockade svamp med pappa. Hur skönt och mysigt som helst. Man får verkligen tid att tänka och komma ner i puls när man är ute mitt i skogen. Det är knäpptyst och det enda man hör är ens eget andetag.
Sen åkte vi tillbaka hem till mamma och pappa. Vi hade beställt hem AIKs bortamatch mot Trelleborg. Och jaa.. det är ju inget jag helst vill snacka om. Pinsamt och jätte dåligt! 4-1... herregud..

När matchen var slut åkte jag hem till Sara för att mysa vidare med henne haha. Vi åkte direkt till donken för att käka middag och sen åkte vi och köpte godis. Sen satt vi resten utav kvällen i hennes soffa och glodde på tv och sedan var det dax för Milans match och Zlatans premiär som man bara inte kunde missa! På tal om missa, fan att Zlatan missade straffen. Tycker dock det är lite konstigt att den nyaste ska få ta straffen, men de ville väl så gärna att han skulle få göra mål i sin första match, vilket det inte blev, tyvärr.

Imorgon är det match mot serieledarna Täby. Kommer bli en tuff men rolig match. Oftas är vi bäst när vi möter ett bra motstånd, konstigt att det ska vara så. Hör av mig imorgon säkert efter matchen :)


















Kommentarer
Postat av: Malin

Ditt fetto! Både donken och godis på samma dag ;D (du gör mig så avundsjuk) LOVE!!

2010-09-12 @ 04:28:45
Postat av: Cissi

Ibland måste man få vara fetto :) <3

2010-09-12 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0