Tisdag

Redan onsdag imorgon? VA? VA? VA?

Hur kan man ha en livskris när man bara är 20 år? hahah
Sjukt ju :)

Sara; vi måste ta och styra upp det här. Vad ska vi göra? Ut och resa? Plugga? Flytta?



Kom precis hem från träningen. Jätte roligt att träna i regn när man blir så där gulligt blöt och gräs överallt, dyblöta skor och fötter haha.
Imorgon ska jag få massage, bara 15 min, men i alla fall, ååååh så underbart :)



Ska nog ta och äta en Ploppglass nu, jummie!

Lite vuxenpoäng på mig nu, sitter och lyssar på utfrågning av alliansen. Rätt intressant!
Kul att man får rösta för första gången på söndag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, Du behöver ju inte ha någon livskris!!!! Du har ju ett toppen liv gullis! :)

Vad är ploppglass för nått? Är det som plopp chokladen? Fan vad gott! Du ska alltid sukta mig.



LOVE!

2010-09-15 @ 21:07:14
Postat av: Cissi

ÄLSKADE MALIN!!!!!

Jo men jag tror fan jag har en livskris :/



ja precis, tänk dig plopp fast i glass :)



<3<3<3

2010-09-15 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0