112-kryssning

FAN VA KUL JAG/VI HAR HAFT DET!!!!!

Jag har varit emot kryssningar väldigt länge. Det är något med de som jag bara inte tål. Men efter den här resan tar jag tillbaka allt. Kan ju iof ha med "temat" å göra. Men ändå :)
Kunde verkligen inte ha blivit bättre! Poliser, brandmän, kriminalvårdare.. you name iiiiiit! Mycket snygga killar!

Åkte med 4 st tjejkompisar: Lina, Stina, Olivia och Jessica. Grymt gäng :)

Vi möttes redan vid Gärdet tunnelbana för en gemensam promenad till hamnen.
Direkt när vi klev på båten så var det bara att göra sig i ordning inför middagen. Buffé såklart, och det fanns hur mycket god mat som helst. Gratis vin, alltid bra! Efter middagen var det bara att sätta igång och dricka samt sätta på sig sina party kläder. Musiken satte igång och vi var laddade till tusen! Grym kväll helt enkelt!
Drinkarna kostade ca 50 kr styck vilket man inte är van med. Lite farligt det hehe.
Tror att vi somnade runt kl 7 på morgonen.
Klockan 11 kom Lina och Jessica instormades i hytten och väckte oss. Då var det tydligen bara att sätta igång och dricka igen hehe. Partyt drog i gång någon timme senare!

Kom hem kl 20 på onsdag kväll med ett leende på läpparna. Ska lätt åka i höst igen! :)
TACK brudar för en skit najs resa som man aldrig kommer glömma!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0