(:

Vart utgång igår i alla fall, firade min kompis Emma som fyllde 23 år :)
Vi var på Karlsson och co. där de hade bokat bord och grejer. Drack en hel del haha, så blev en ganska tidig hemgång. Var väl hemma strax efter kl 02 om jag minns rätt...


(jag och födelsedagsbarnet)

Blev så sur på mig själv imorse. Trodde att jag hade tvättid kl 10, så ställde väckarklockan och var så sjuuuukt trött, ville verkligen inte gå upp. Sängen lockade mer. Men det var bara och tvinga sig upp och gå ner.
När jag kommer ner till tvättstugan så står det "passet ej bokat". Då har jag tvättid kl 13. Jag blev så jävla sur på mig själv. Gick upp igen och försökte somna om, vilket jag inte lyckades med.

Har inte gjort ett dugg efter tvätten, bara kollat på Jersey shore :) Så bra! :p


Imorgon börjar allvaret! ALSVENSKAN 2011!! Och det kan inte börja bättre. Starta säsongen med ett derby mot DIF. Shit vad jag längtar, saknar känslan av att gå på AIKs matcher. Men det är nära nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0