Mycket som händer!

Igår var det systers studenskiva på Gaudi. Faktiskt så hade jag väldigt kul :)
Började med middag för nära och kära. Det var jätte god mat och god efterrätt.
Kl 22 satte själva festandet igår och det fylldes på med folk hyffsat snabbt. Senare kom Adde och vi hade skit roligt :) Temat var kriminellt, men jag pallade inte klä ut mig så var bara mig själv hehe.














Hade nog tankarna lite för mycket på ikväll då jag ska iväg på 112-kryssning tillsammans med Lina, Stina, Jessica och Olivia. Kommer nog bli väääldigt spårat :) Fan va kul vi ska ha!!
Åker ikväll och kommer hem imorgon ikväll.

Tog ledig från jobbet tisdag-onsdag. Annars hade jag aldrig orkat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0