Oreos

Efter jobbet mötte jag upp Stina på en fika i Fridhemsplan. Blev en cafe latte för min del.
Vi satt ute och mös med en massa filtar.
Senare på kvällen var jag ute en lite sväng med Jossan och hennes kompis Veronika.
Mötte upp de på Fridays i kungsan där vi satt och drack och åt lite. Jag drack två jätte goda drinkar!
Jag åt bara efterrätt hehe, beställde in något som heter Oreos Madness. Sååå sjukt god, och en riktig fetbomb. Krossade oreoskakor med glass och en massa kola och chokladsås.
När vi hade suttit där i nästan 3h så bestämde vi oss för att gå vidare till en pub. Men där stannade vi inte länge.
Fick sällskap nästan hela vägen hem av Veronika eftersom hon bodde på samma tunnelbanelinje.







Veronika ska nämnligen också till Norge och gå på Sensation White nästa helg. Hon ska troligtvis hjälpa mig och syrran med lite grejer.
Veronika har en norsk pojkvän. Så vi snackade om att vi skulle föra med de innan och så.
Sen var det även snack om att de skulle hämta upp oss på flygplatsen, vore ju huuuur bra som helst om det blev av :) Alltid lika kul att lära känna nya människor!

Idag så följde pappa med mig till en bilverkstad för däckbyte och där de även kommer förvara mina däck!
Så skönt att man har löst det problemet nu. Men det var kaos, alla ska ju byta däck nu.
Annars så slappade vi bara hemma hos mig och kollade på Avatar (andra gånger jag såg filmen) och efter det lagade jag en jäääättegod middag, skit gott kött med ungstekta grönsaker och tzatsiki :)

Men nu är jag bara hemma och ska se på Charlie St. Cloud. Den är nog ganska sorlig med bra. Zac Efron har ena huvudrollen. Håller tummarna för att den är något att se.
Lika bra att det blir en lugn kväll hemma eftersom nästa vecka kommer bli galen.
Min syster skiva på måndag, 112-kryssning tisdag-onsdag, oslo och sensation white lördag-söndag.
Kommer jag vara död måndagen efter? JA!! :):)

Imorgon är det AIK - Mjällby på Råsunda, och jag ska jobba som vanligt. Skönt att matchen börjar tidigt (14.00). Då har man hela kvällen på sig när man kommer hem sen för annat..


Kommentarer
Postat av: Linna

Alltid struligt med däcken alltså. Min bil är så risig att halva ramen kommer lossna när vi (jag, pappa och pojkvän) tar av dem till helgen. Om det ens går. Sen ska man ju förvara vinterdäcken nånstans. Börjar bli fullt vindsförrådet nu.

2011-04-11 @ 12:35:04
URL: http://dack-norrkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0