Sensation White

ÅH HERREGUD!!!
Vet inte vart jag ska börja. Det här kan nog ha varit det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Jag är HELT såld!
Jag vill bara åka på det igen igen igen igen!
Åkte som sagt var med min syster vilket var så jävla bra. Vi har så kul tillsammans.
Vi möttes klockan 07 på lördag morgon för att ta oss till arlanda med flygbussarna. Flyget skulle gå halv 10.
Man han knappt vara i luften så var det dags att landa. Tror man är i luften ca 45 min, vilket typ är inget.
Vi visste redan innan att det var sjuuuukt dyrt i Norge, och då menar jag DYRT! Vi köpte en tågbiljett för 200 kr för en resa som bara tog 20 min, från flygplatsen till Oslo Station (stan). Maten ska vi inte ens snacka om, man blev helt klart rånad under helgen.
Vi trodde att vi hade hittat till rätt hotell, men det visade sig vara fel SAS-radisson hotell haha.
Efter en ganska långbussresa så kom vi till slut fram till rätt hotell och det var bara att checka in.
Hotellet låg bara 3-5 min från arenan där tillställningen skulle hålla hus. Kunde inte ha varit ett bättre läge. Hela hotellet var uppbokad av sensation människor.

Vi var så trötta efter en tidig morgon så vi sov lite middag innan det var dags att fixa sig och föra.
Hade kontakt med Veronika under dagen och vi bestämde att vi skulle mötas upp innan och gå/stå tillsammans till kön.

När vi kom fram så var det lugnt först, men det gick nog bara på 20 min så var det rena rama KAOSEN utanför.
Tror vi stog i kön nästan 1h innan vi kom in.
Vi kom in på VIPen vilket vi inte trodde vi skulle göra eftersom Frida inte är fyllda 20 (det var 20 års gräns).
Vi blev så ooootroligt glada när vi kom in, vi bara sprang runt och hoppa av gläde. Vilken känsla.
Tog oss ut på arenan, och man fick gåshud. Otroligt..
Arenan fylldes på med mer och mer folk, sen runt halv 8 satte det igång. Och vilket start/intro. Så sjuka effekter :)
Det var 6 st DJs som skulle spela under kvällen. Avicii var den man längtade till, och efter en del timmar på dansgolvet så kom han äntligen! SHIT, ta mig tillbaka. Man kunde verkligen fucka ur utan att någon brydde sig haha. Så härlig musik, exakt sånt som man blir galet taggad av! Höll på till klockan 03 på natten.
Helt otroligt, ca 20.000 människor alla klädda i vitt. Detta är ett minne för livet!


























Flyget hem sen gick inte först sent på kvällen, kvart över nio. Var tvunga att checka ut redan kl 12 på hotellet. Vi hade huuuur många timmar på oss som helst för att, ja inte göra så mycket. Allt är stängt på söndagar, så konstigt, blev arg :p
Fanns inga affärer som man kunde gå in i och fördröja tiden i.
Mötte upp Veronika och hennes kille istället på lunch. Lite senare kom vi på att vi kunde gå på bio för att dra ut på tiden.
Så jag och syrran gick på "Rödluvan och varulven". En film som har premiär imorgon i Sverige.
Filmen har lite twilight stuk. SÅ BRA! :) Sån film som jag verkligen gillar. Vi sket i att läsa undertexten, man fattar ändå inget haha. Så fick man träna på sina engelskakunskaper ;)

Efter bion åkte vi till flygplatsen. Kom hem med ett leende på läpparna som inte är borta ännu!
Helt otroligt vilken resa. Har haft det så jävla kul!
Ett måste att besöka sensation, den saken är klar! Jag kommer nog gå minst en gång om året nu haha.

Även fast det var en sjukt dyr helg, så var det fan värt varenda jäkla krona!


Kommentarer
Postat av: syster

Minne för livet, kommer aldrig glömma!! <3

2011-04-19 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0