Back to the reality

Då har man börjat jobba igen. Ganska skönt faktiskt, hade längtat lite.
Tycker om rutiner i mitt liv. Känns lite som om man har levt ett liv som inte är på riktigt, en fejkvärld i en liten bubbla. Fast en väldigt bra och rolig bubbla. Har haft det så otroligt kul på semestern, har mått otroligt bra och trivts varje dag. Magaluf och träningsläger på Gotland, perfekt. Kanske inte någon utvilad semester, men jävligt skoj har jag haft det :)

Var kul att träffa de fletsa utav alla kollegor idag, många är fortfarande på semester.
Det var en lugn dag och skönt att börja med en kort vecka.

I måndags var jag på gymmet och körde, träning igår och imorgon, match på lördag. Kul!
Börjar få tillbaka min form som jag hade innan Maggan haha :)

Nu sitter jag och kollar på Sverige matchen, vet inte riktigt vad jag tycker om deras nya matchtröjor. De funkar, helt okej!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0