Bra helg :)

Har varit en grym helg!

Hade avskedsmys hos Malin i fredags som sagt. Blev inte så sent med tanka på att vi hade match på lördagen mot P18 som vi vann mot med 3-2. Lyckades göra 1 mål och 1 målpass, så jag är super nöjd :)

Senare på kvällen var det party. SnyggSara kom hem till mig och förade. Mackan kom hit lite senare också!
Vi fick i oss en hel del dricka haha men det var skit kul. Senare tog vi en taxi in till stan och gick till Oxid. Mackan fortsatte vidare till något annat ställe för att möta upp sin killpolare.
Vi var inte där så länge, kanske 1h max.. För sedan började jag må illa och vi var trötta som fan haha.
Vi tog en taxi hem igen och det tog inte länge innan vi somnade.

På söndagen sen var mamma hos mig och sov över. Vi gick på bio och såg Bridesmaids. Fyfan va roligt den var!!
Vi skrattade flera gånger så att tårarna rann :P
Verkligen en film som jag kan rekommendera, men OBS! En tjejfilm verkligen haha :)

Ska strax iväg till träningen :) Hare!


Från i helgen när vi var på Oxid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0