Hässelby

Har precis kommit hem och duschat efter träningen. Sen träning! Slutar halv 10.
Ganska jobbigt då det blir så sen innan man kan somna. Man ska duscha, äta och hinna varva ner.

Ikväll var det en rolig träning med bra uppvärmning och mycket spel!
Vi möter serieledarna AIK på söndag som vi jagar tätt bakom på andra plats. Kommer bli sååå spännande och grymt kul att spela. Det kommer bli svårt men vi kommer göra vårt bästa som vi alltid gör :)














Alltså JÄVLA comhem!! TVn fungerar inte och det står på deras hemsida att det är driftstörningar, ENDAST i Sundbyberg. JIPPI!! Stog även att det skulle vara klart till kl 22. Tror ni att det funkar nu när klockan är till och med över? NEJ........... Bara det fungerar imorgon så. Och en jädrans tur att datorn fungerade iaf :p

Så skönt med fredag imorgon. Ska försöka komma iväg från jobbet lite tidigare. Ska hem och fixa å dona lite innan SnyggSara kommer. Vi ska förfesta hos mig och sen gå ut och skaka rumpa.
Vi gillar samma musik så det är asgrymt. Vi blir taggade till samma musik då. Sist vi förade hos mig var det rena rama dansgolvet i min lilla lägenhet hehe. Men kul var det! Vi älskar å dansa :) Är det fest så är det ;)
Men det blir nog ganska lugnt då Sara ska upp och jobba kl 8 på lördag.. Jag är inte avundsjuk!

Puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Sara

söt!! ja vi har fan precis samma smak! det är grymt <3

2011-08-26 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0