HSK - AIK 1-2

Spelade match mot AIK igår på Hässelby IP.
Trodde inte jag skulle klara av att spela eftersom jag typ var döende natten till söndagen, igen...
Hade både svettfeber och kallfeber haha om det nu finns något som heter så. Nä, men jag svettades och frös vart varannat. Jag fick lite smått panik, visste inte vart jag skulle ta vägen. Det var så varmt under natten att jag svettades som fan.
Hjälpte inte att ha fönstret vidöppet. Kom ändå ingen luft, tyckte jag.
Sängen var helt varm så kunde inte ligga där. Går till min skinnsoffa som är sval i 2 min innan den också blir varm och skinnet klibbas fast på min kropp. Går tillbaka till sängen som jag fortfarande tycker är varm. Blir bara mer och mer trött på det hela och bestämmer mig för att ta en tunn filt och lägga mig på det hårda golvet med två höga kuddar och lyckas faktiskt somna. Vaknar kanske 1h senare utav att halva min kropp har domnat av.
Skulle då försöka ta mig till sängen igen för att sova där, men kan då knappt gå! Får typ ta mig till sängen krypandes... hahaha sjukaste natten någonsin. Och jaa, jag spelade hela matchen.
Trotts min galna natt och min halsont. Tog två treo direkt när jag kom fram till omklädningsrummet. Det ska tydligen vara bra för halsen. Under uppvärmningen var min kropp och mina muskler trötta och svaga. Kände verkligen inte igen mig själv, men inte så konstigt. Men när väl domaren blåste igång matchen så var det som glömt. Och jag kände inte av något utav det jag hade känt innan så det var bara att köra på.

AIK lyckas göra 2 mål på oss i första, tror att det första målet var offside.
I den andra lyckas jag göra vårt mål. Var faktiskt snygg om man får säga det själv. Då blev det så mycket mer spännande. Vågar nästan säga att vi var det bättre laget, så resultatet tycker jag inte speglar matchen rätt.
Om man kollar på statestiken då vi hade 12 avslut på mål i första och AIK 5, och i andra hade vi 9 och de 4... Kanske inte säger så mycket, men lite.
Jag får nöja mig med en bra laginsatts och mitt mål =) Vi får kriga för 2a platsen som vi är värda!

Idag har jag haft så fruuuuktansvärt ont i rygg och nacke. Har aldrig känns någon sån här smärta förut. Vet knappt vart man ska ta vägen, jag kan knappt röra mig. Varken böja mig, sitta eller stå. Har precis tagit två voltaren och hoppas på att det kommer hjälpa lite. Misstänker att jag få skylla mig själv som sov på ett hårt golv natten till söndag. Aja..

Skönt också att AIKs herrlag fick med sig 3p igår också på Råsunda!

Jäklar vilket långt inlägg det blev nu haha.
Ska snart laga lite mat, blir pasta!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0