Inte så mkt att skriva om

Vet inte vad jag ska skriva om. Har faktiskt inte hänt så mkt i mitt liv den här veckan haha :)
Jobbade hela veckan för fullt och det gick bra som vanilgt. Tycker fortfarande det är skönt att ha kommit tillbaka till det normala livet efter semester... Tränat både tisdag och torsdag med fotbollen, gick bra det med :)

I helgen har jag verkligen bara tagit det lugnt och inte druckit en droppe alkohol.
Skulle ha gått ut med Sara igår egentligen men hade verkligen ingen lust. Var sugen på en hemma kväll med film och godis, så blev det också. Såg filmen Just Go With It. Faktiskt bra och rolig :) Fick skratta lite!

På fredagen hade jag också en film kväll tillsammans med Jossan och hennes kompis Caroline. Vi var hemma hos Caroline som bor i Kallhäll. Och fyfan vad det regnade den dagen/kvällen.
Men har ju inte så mycket lust för annat än å bara vara hemma då.

På lördagen mellan kl 10-12 jobbade jag Hässelby cupen som alla i laget var tvungna att göra, två timmar vardera.
Jag och Jossan satt tillsammans ute, men ett stort parasoll som tur var. Regnade ju en hel del. Fick föra statestik och sälja lite i kisoken. Men 2h tycker jag är okej ändå :)

Idag var jag tvungen att skippa min egen match mot Vallentuna då AIK hade match på Råsunda mot Trelleborg. Var riktigt tråkigt att inte få spela, hade verkligen velat göra det. Men som tur var vann mitt lag med 1-0 och AIK med 3-0. En riktig bra söndag!

Imorgon är det måndag igen och min vanliga vecka börjar om. Jobb och träning. Men imorgon kommer alla mina sekreterarkollegor tillbaka. Så då blir vi full styrka, skönt. Jag och Matilda var ensamma hela förra veckan. Det är tufft det. Men det löser sig alltid eftersom man får hjälp från andra våningsplan.
Kanske utgång på fredag?
Jobba tjejmilen på lördag.
Match mot AIK på söndag på Hässelby IP, läängtar mkt eftersom jag missade matchen idag :P

Tror jag har fått virus i datorn. Den har blivit mega seg och super konstig på sistone. Fattar fan inget! Så jäävla irriterande. Min kära bärbara HP dator :( Har blivit sjuk :(

Shiiiit är klockan snart 22?? Fan va tiden går fort, snart dags att sova då... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0