Lugn utgång

Igår spenderade jag kvällen med Sara. Vi bestämde innan att det skulle bli en lugn kväll eftersom hon skull upp och jobba tidigt idag och jag mådde inte riktigt hundra. Jag har haft halsont och huvudvärk ganska länge.
Drack typ inget, kände inte riktigt för det. Var trist att jag mådde som jag gjorde, annars hade det varit mer fart på mig haha.

Mötte syrran bara av en ren slump inne i stan. Blev helt förvånad av att se henne eftersom jag inte var beredd på det.
Hon skulle möta upp sin tjejkompis på samma ställe som jag och Sara skulle till.

Jag gick hem strax innan kl 01. Ville hinna med ett pendeltåg, var skönt att vara hemma tidigt. Kom hem halv 2 och somnade nästan direkt.

Min hals mådde inte bättre idag, utan hade nästan blivit värre. Var hos doktorn för att kolla att inte var något konstigt. Och som tur var så var det inget konstigt, utan bara att vänta ut det. Så typsikt att man ska bli sjuk nu när vi har en så pass viktig match imorgon. Men jag kommer spela oavsett hur jag mår hahaha.












Kommentarer
Postat av: Sara

fina bilder gumman! :)

2011-08-29 @ 22:08:39
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0