Ansiktsbehandling

Ååååh gud vad skönt det var med ansiktsbehandling igår. Helt galet.
Dock är enda nackdelen med det att det gör BRUTALT ont när hon klämmer på näsan. Tårarna rann då på mig, usch. Men ska man vara fin får man lida pin.
Sen masserade hon mina axlar och då typ dog jag haha. Behöver verkligen gå och få en regäl jäkla massage.

Direkt när jag kom hem vid sju tiden var pappa hos mig och så skulle vi sätta ihop min nya soffa. Tog 2,5 h och satan vilket jobb det var plus att soffan var så himmla stor och tung. Men resultatet blev super!! Nu kan jag verkligen ha folk över och alla får plats. Får ta en bild på soffan i helgen.

Ikväll kommer Malin och Hanna hem till mig :) Ska vi laga middag och kanske baka pollykaka som jag och Malin brukar baka. Den är riktigt riktigt god.
Ska verkligen bli mysigt att få hänga med tjejerna. Bara sitta och käka, sen sitta och chilla i nya soffan. Kanske kolla på något program eller film. Vad vet jag, vi får se vad som händer.
Inte så att man behöver vara så pigg imorgon i och med att jag bara jobbar till kl 12 :)

Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0