Fredag å lööööördag

Igår efter jobbet åkte jag hem till Lina och hängde med henne hela kvällen. Vi fick riktigt god lagad köttmiddag! Blir hungrig jag bara tänkte på den maten haha.
Sen gick vi till ICA och köpte lite ingridienser till muffins som jag skulle hjälpa Lina och baka. Tyvärr hann jag inte stanna tills vi blev klara eftersom det blev så sent och jag var skit trött. Men riktigt mysigt var det! :) Hoppas de smakade gott också. Men det gjorde de nog eftersom jag smakade lite utav smeten som var väldigt god hehe.

Idag gick jag upp kl 10 för att möte Sara i stan strax efter kl 11 för att kolla på en födelsedagspresent till Stina som har fest ikväll :) Först ska vi vara hemma hos Stina och föra m.m för att sedan dra till Solidarietet och festa till tidig morgon :)

Nåväl, efter stan åkte jag till Råsunda och mötte upp de som jag jobbar med på mitt AIK jobb. Där skulle vi planara lite inför nästa allsvenska säsong och inventera lite och städa i vårt förråd. Behövdes verkligen göras. Var så äckligt!!

Åh, vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.. SOM VANLIGT!
Samma proooooblem som alltid. Så svårt också nu när vädret är som det är. Man måste anpassa sig lite mer efter vädret.

Aja, vi hörs ju imorgon. Då ska faktiskt jag vara så nöööördig att åka till Högddalens centrum kl 12 och kolla på Robin från Idol som ska uppträda haha. Har även lyckats dra med mig Hanna också, tack för det babe!
;) puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0