Friday

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan.
Sitter hemma och väntar på mamma :) Vi ska åka till IKEA och kolla på en ny soffa till mig. Alltid bra med sällskap och att man får någon annans åsikt om soffan. Har sett ut en på deras hemsida som ser jätte fin ut. Frågan är ju bara om den är lika skön. Man vill ju inte ha en hård soffa... Ibland kan det vara så att det som är snyggast kanske inte alltid är bäst. Vi får se vad det blir! Kommer sedan gå hem och beställa på internet med leverans.

Soffan jag har sett på internet:



Hade även tänkt gå förbi ICA innan vi drar och hämta ut mina kläder från Nelly som ÄNTLIGEN har kommit. Hoppas verkligen att de är snygga på och att jag kan ha de. Blir spännande :) Alltid lika kul med nya kläder också.

Vet inte riktigt vad som händer efter IKEA. Lutar mot att bara sitta hemma och glo på Idol. Älskar fredagar när Idol går :) HEJA ROBIN!!

Dagarna till Malins hemkomst och Thailandsresan har börjat räknas ner :) WIHOOOOO!!!

Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0