Helgen!

Vilken underbar helg jag har haft =) Den gick galant!

I fredags åkte jag till IKEA och kollade på soffan jag hade tänkt köpa. Det blev den som jag hade kollat på och den ska jag även beställa ikväll via internet :)
Sen åkte jag hem och kollade på Idol och tog det lugnt. Robin är sååååå jädrans bra! Hoppas han vinner hela Idol (eller egentligen vill man att han ska komma tvåa eftersom det alltid verkar gå bättre för de).
Hade verkligen velat se finalen i Globen, men var slutsålt såklart...

På lördagen tvättade och städade jag hemma. Senare mot kvällen mötte jag upp Sara för att gå på invigningen för en salong som Sara går på. Det var lottdragning och man kunde vinna en massa fina priser. Jag vann en ansiktsbehandling och jag är fruktansvärt glad över det :D Älskar det! Hade inte varit helt fel med en massage också.
När vi hade varit där och ätit en massa snittar och druckit lite skumpa och bål drog vi in till stan och mötte Stina, Natta, Linkan och Rebecka på Marions. Vi satt och åt och drack (eller jag drack inte eftersom jag skulle upp tidigt på söndagen och köra till Eskilstuna och spela cup, så blev cola för mig) ett bra tag och bara snackade. Så himla underbart att umgås med sina vänner. Vi hade bokat bowlingbana kl 22.30-23.30. Discobowling och det var hur kul som helst. Tjejerna började bli mer och mer full och det var sjukt kul att se tjejerna lite småfulla och spela bowling. Man fick ett gott skratt :) När vi var klara åkte jag hem och de andra drog vidare ut. Trist att man inte kunde haka på.



Söndag morgon gick jag upp kl 07. Hanna kom hem till mig kvart över 7 för att käka frukost tillsammans med mig. Sen körde vi till Eskilstuna kl 08.
ICA Kvantum Cup och konstgräs inomhus, det bästa! OCH VI VANN HELA TUNERINGEN!!!! :D
Vi vann 7 av 7 matcher :( Sååååå underbart!
Vi slog ut en massa bra lag vilket gör det ännu mer skönare med en seger i tuneringen!

 

Imorgon ska jag faktiskt till Marions efter jobbet igen tillsammans med alla på min avdelning på jobbet. Vi ska ha AW där med middag och bowling. Tur att man övade och värmde upp lite då i lördags haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0