I knoooow

.... har varit dålig uppdatering, jag vet. Men har verkligen haft å göra varje kväll sen jag skrev hehe.
I onsdags hade vi tunering i Löthallen i Sumpan. Var så jäkla skönt att ha nära hem :)
Vi vann första matchen med 2-0 mot Boo och då lyckades jag göra ett mål. Sen andra matchen vann vi mot Sumpan med 5-0 och då gjorde jag 2 mål. Sista matchen förlorade vi tyvärr mot Bele Barkarby med 3-0.
Vi hamnade 3a i gruppen efter målskillnad. Men som tur var så gick både 1,2 och 3 vidare i vår grupp. Så slutspelet äger rum nästa fredag i Eriksdalshallen. Ska bli skit kul :) 1/8-final mot FC Stockholm (?) något. Typ aldrig hört talas om de, men tydligen vann de deras grupp. Blir väldigt spännande.
Om vi skulle åka ut, vilket jag inte hoppas, blir det utgång på kvällen med Hanna och Malin. Om vi går vidare blir det ytterligare matcher tidigt på lördagen så då blir det till och stanna hemma :p

I går var jag hemma hos Hanna tillsammans med Malin och hade tacos/film kväll. Super trevligt! Älskar verkligen de där tjejerna, helt underbara människor! Tog bussen hem som gick 22.20, som tur var är det skit nära, så somnade väl strax efter 23.

Var lite trött idag när jag skulle upp till jobbet, men det vare värt :)
Jobbade på som vanligt och älskar verkligen mitt nya jobb. Sjukt spännande och sååå intressant!!
Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte Hanna. Hon skulle till Skavsta ikväll och sova på något hotell för att åka till England tidigt imorgon bitti. Hon skulle ta bussen som gick 20.30 från City terminalen. Och eftersom jag är så snäll väntade jag tillsammans med henne :)
Vi passade även på att äta medans vi var i stan. Vi drog till Hurry Curry och käkade lite indiskt. Supergott vare.
Sen gick vi till Cityterminalen och väntade tills det var dags för mig att ta pendeln hem och för Hanna att hoppa på bussen :)

Kom hem för ett litet tag sedan så nu sitter jag i soffan och äter lite godis som blev över från vårt mys igår hehe.
Ska bara sitta framför tvn och dega och ladda inför imorgon... N Y Å R !!!

Lite irriterande, har beställt toppar å sånt från Nelly (ovanligt?). Och en topp hade jag tänkt ha på nyår, men den har ju såklart inte kommit. Så jag måste tänka om på nytt nu vad jag ska ha på mig.. Fan då!

Var på systemet idag också i Solna C efter jobbet. SJUKT mycket folk. Varför gör man alltid samma misstag och går dagen innan?  Men jag fick det jag ville ha, så var nöjd!

Puuuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0