Idol

Aja, Robin kom tvåa och det är väl också super bra :) Det går ju nästan alltid bättre för tvåorna, så man ska inte klaga.
Håller med om att Amanda var bättre igår i Globen, fattade inte vad det var med Robin. Han var verkligen inte sig lik. Han verkade skit nervös och super hes. Men han har varit bäst alla andra fredagar. Men 48% och 52%, kan ju seriöst inte bli så mycket mer jämnare.
Har hejat på Robin sen från början, så glad för att det gick så bra för honom.

Är det bara jag som tycker att Robin är lik Adam Lambert? haha Måste vara håret :P

Vad tusan ska man kolla nu på då på fredagkvällar??


Ikväll ska jag hem till Malin och fira hennes födelsedags samt att hon är hemma från USA under julen! Blir väldigt kul :) Efter vi har varit hemma hos henne så ska vi gå ut och dansa, blir riktigt najs! Kul att så många kommer också :)
Vet bara inte vad jag ska ha på mig, hm... haha alltid samma problem!


Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0