Julhelgen

Julhelgen var varit mysig och rolig :)
Jag vågade på mig lite mer "vuxenmat" som jag brukar säga. Smakade lite sill, gravad lax plus att jag drack rödvin som jag inte gillar så mycket hehe. Det var helt okej gott, men håller mig mer till det jag brukar äta :)
På söndagen kom kusinerna hem till mig. Lite mer julkappsutdelning och ännu mer fika...

Sen var tanken att jag skulle försöka vara hemma på kvällen på juldagen eftersom tanken var att jag och Malin skulle upp och träna på måndagen. Men så gick det med det. Lite svårt att hålla sig hemman är typ alla frågar vad man ska göra. Men då blir det nästan alltid roligare att gå ut om det blir lite mer spontant :)
Åkte hem från mina föräldrar och gjorde mig i ordning. Sen mötte jag upp Stina och åkte hem till Jenny och förade lite. Sen tog vi en taxi till söder där någon hemmafest skulle vara. Var där ett tag och efter det drog vi till Solidaritet och var där till nästan stänging. Hade inte ätit så mycket under dagen/kvällen så blev lite väl berusad än tänkt. Men det var sjukt jäkla kul och dansade gärnet med speciellt Sara hela kvällen. Vi blir typ som galna när vi har musik haha, det sätter igång något hos oss hahaha :D Loooove it!
Tänkte ta en taxi hem, men nej, fick ju inte tag på något. Så tuben blev det.

Mådde som man förtjänade på måndag. Som tur var skulle Malin komma till mig runt kl 13 och fick lite liv i mig :)

Idag efter jobbet var jag tvungen att ta tag i all disk jag hade samlat på mig och sen lagade jag jätte mycket köttfärssås. Så nu lär man leva på det resten utav livet. Men gott blev det :)
Sen vek jag all tvätt jag hade tvättat, så nu ska jag väl bara sitta hemma och dega framför soffan hade jag tänkt!














Kommentarer
Postat av: sara

yes it does :D hade sjukt kul !

2012-01-02 @ 19:04:58
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0