Lördag å söööndag

Igår var det födelsedagsfest hemma hos Stina. Alla tjejer var där och det var grymt kul!!
Vi dansade loss som bara den hemma hos Stina innan taxibilarna kom strax innan 02 då det var dags att gå vidare till Solidaritet.
Där festade loss till stägning! Sen åket jag och syrran hem och åt lite lite mat och sen gick vi och la oss typ vid kl 06.

Nej sen skulle jag ju upp kl 09 för att ta ett tåg som gick strax inann kl 10 för att möta upp Hanna.
FYFAN VAD JAG MÅDDE ILLA. Herregud,  var så vidirgit haha. Länge sen jag mådde så dåligt. Men inte så konstigt, sovit i 3h och typ hade fortfarande alkohol i kroppen eftersom jag hade slutat dricka för några timmar sedan hahah.
Men vad gör man inte för Idol Robin, trodde vi...

Kommer till Högdalen halv 11 (han skulle börja spela kl 12) för att vi ville ha en bra plats. Vi trodde det skulle vara skit mycket folk. Så när vi kommer fram så är det inte en ända människa där och de höll på att bygga scenen , som dessutom skulle vara utomhus!! Aja, vi satte oss på ett fik precis bredvid och höll lite koll. Strax innan kl 12 går vi ut och så säger de att det är tre andra deltagare som ska köra kl 12. Denise, Olle och Emil. Och att Molly, Andre och Robin skulle komma kl 14.
DOLDA KAMERAN?!?!?!
Här tvingar man sig upp döende för att få se Robin och så spelar han kl 14 vilket inte har stått nååågon stans.
Så vi drog till Globen och satt på donken innan vi åkte tillbaka till Högdalen.
Men jag kan säga att det var värt det :) Hade såå ångrat mig om jag inte hade tvingat mig upp.

Helt sjukt vad så mycket bättre alla är live. Molly asså, ojoj. Viken röst! Och kvinnan ska bara vara 16 år? Helt sinnes... Sen så kom äntligen Robin wiihooo :) Och han var såååå bra!!
haha, jag känner mig verkligen som ett litet barn, men äsch. Spillerill!

Här är lite bilder och ett videoklipp på Robin när han sjöng Halo :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0