Lördag

Grym ikväll igår! Malin's fest :) En massa fina vänner och vi hade det hur bra som helst.
Vi startade hemma hos Malin med en massa godsaker och dricksspel med hennes snygga kortlek. Efter det drog vi vidare till Sogni. Bra musik och billig dricka!
Sen drog vi vidare till Amassadeur. DJn där är ju fan grymast i hela Stockholm. Finns ingen som spelar så bra musik som han gör. Han är helt sjukt bra!!
Vi dansade till stägning kl 04 och sedan drog jag hem medans några andra drog vidare till donken. Jag ville hellre ha min korv och stroganoff som jag hade gjort hemma innan :) Var vrålhunrig och det smakade ännu bättre när jag kom hem :)
Somnade som en stock och hade ställt väckarklockan kvart över 10. Skulle upp och möta Adde på en lunch på Söder kl 12. Båda tog lassange, riktigt gott! Efter det gick vi på stan och kollade på julklappar till alla hans småttingar i släkten. Stötte på några killkompisar till mig och Adde också, hängde med de ett tag.
Skönt att bara hänga med killar faktiskt ibland. Hade riktigt kul :)
men satan vad folk det var på BR, herregud! Svettattack...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0