Mallan

Idag efter jobbet kom Malin hem till mig :) Vi lagade lite mat och satt sen bara i soffan och degade resten utav kvällen och bara snackade å lyssnade på lite partymusik.
Gillar att vara with my best friend :) A LOT!! :D

Imorgon är det julfest/middag med jobbet. Vi ska åka iväg någon stans och jobbet har tydligen hyrt bussar som ska ta oss dit. Blir nog väldigt trevligt :)
Ikväll var/är det julfest på mitt gamla jobb. herregud vilken grym julfest vi hade förra året, shit asså. Saknar verkligen  mina gamla kollegor ibland något eeeenormt mkt! Hade väldigt roligt med de.
Som tur var har jag riktigt sköna nya kollegor som man kan snacka och skratta med, och som jag trivs super bra med!
Har märkt att jag har fått en ny energi i livet efter att jag bytt jobb. Tror det behövdes lite nytänning i mig.
Trivs jätte bra och jag tycker fortfarande det är lika spännande som från allra första början :)

Nää nu börjar klockan bli mycket, dags att sov som man orkar med morgondagens partande haha.

kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-14 @ 22:35:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Mallan

Och jag gillar att vara med dig! Love <3

2011-12-15 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0