träning

Ikväll är det sista träningen innan julen. Trist tycker jag! Cup nästa onsdag. Hur tusan kan man lägga en tunering i mellandagarna? haha tänk all julmat som ligger i magen då :p

Sitter just nu och lyssnar på en massa grymma låtar på Spotify. Blir så sugen att gå på konsert!! Jäkla Rihanna...

Imorgon kommer i alla fall min nya soffa ;) Hoppas den blir lika snygg hemma som jag tror.
Sen efter jobbet imorgon ska jag på ansiktsbehandlingen som jag vann på ett lotteri för någon vecka sen. Kommer verkligen bli hur skönt som helst. Dock ser man förjäklig ut efterråt eftersom de klämmer ut allt som bara går och man blir helt rödprickig och typ lite små svullen lite här och var. Men det är lätt värt det eftersom någon dag senare så är huden så hiiiiimmmmla fin ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0