Bowlingmästaren!

Jag krossade alla på bowlingen igår :) Min doldatalang, eller ja, nu är den ju inte dold längre! hahah. Det var skit kul! Det var ju som sagt discobowling vilket är det roligaste! Låter bilden tala för sig ;)



Sen så gick vi till ett ställe i Fridhemsplan och förade lite. När vi var klara där så tog vi en taxi in till stan och gick in på Karlsson Co. HAHAHAHA det var det roligaste jag varit med om, det var typ 40+. Så jag och en tjej till gick hem. Var ingen idé att stanna kvar :) Men Stina och Joii stannade kvar och partade loss.










TACK för en skit rolig ikväll brudar :) pusspåer!

Ikväll är det min första träningsmatch, längtar faktiskt. Kommer bli jätte kul!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0