...

För ett litet tag sedan var allt bra, men sen vände det ganska snabbt. Aja, livet går vidare!

Igår gick jag på stan på jackt efter ett par nya jeans. Det första paret jag provade passade som en smäck :) Så de blev det, haha, sjukt har aldig varit med om någon snabbare jeanspövning. Men skööönt som tusan var det!

Igår bokade jag och en tjej på jobbet biljetter till Rihanna konserten i november, kommer bli galet! Hon har gjort så mycket bra låtar på senaste tiden, kommer bli jätte underhållande tror jag :D

På tal om musik, vad tycker ni om Lady Gagas nya låt "Born this way"? Själv tycker jag den är jätte bra. Den har ett bra budskap! LG ROCKS :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0