Helg

Gud så skönt med helg!
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, var faktiskt väldigt skönt.

Imorse vaknade jag strax efter kl 8 och var super pigg haha, men dagen blir längre då vilket är bra :)
Sen lite senare satte jag igång och storstäda hela lägenheten. Så skönt när det är klart. Har man musiken på så går det snabbt och då är det inte så farligt att städa.

Ska åka iväg på träning om någon timme och sen ikväll så ska jag spela discobowling med några tjejer och sen utgång. Ska bli väldigt kul!

Imorgon är det träningsmatch, har längtat efter å spela match :) Hoppas bara att vädret och planen tillåter det :/

Nu ska jag ta något att äta och sen får jag se vad jag hittar på å göra innan jag sticker. Hade tänkt att kolla på Farsan igår, men det blev inte av. Kanske kan kolla på den nu istället.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0