LOVELY!

Jag har haft en helt uuuuunderbar helg. Kan inte ha blivit så mycket bättre.
Hade verkligen längtat efter helgen eftersom jag visste att jag skulle göra så mycket kul :)

I fredags så firade vi en tjej som hade fyllt 20 år :) Jag mötte först upp två tjejkompisar och förade på ett ställe i fridhemsplan. Senare tog vi taxi in till stan för att möte upp födelsedagsbarnet och en massa andra på rock puben Anchor. Men där blev vi inte långvariga eftersom det var kaaaos där. Inte mitt typ av ställe, så det gjorde inte så mycket hehe. Men vi åkte vidare till Lobby där det var skit lång kö. Och hur vi än gjorde så stog vi alltid sist i kön. Folk trängde sig och allt, så efter ca 30 min så gav vi upp och tog yttligare en taxi in till medis och gick in på Bar 54 och skaka rumpa! Skit kul hade vi!










Igår så hade jag en hel kväll med syrran! Så kul hade vi herregud :D
Vi började hemma hos mig, jag hade lagat middag och sen satt vi bara å drack och lyssna på musik och gjorde oss i ordning. Sedan åkte vi in till woken och träffa några och senare gick vi till Magenta.
Vi dansade på som bara den! Vi har sagt att vi ska gå ut nästa helg igen. Jag älskar dig systers så mycket!
















var verkligen en riktigt lyckad helg och det är så tråkigt att det är slut nu och att det är måndag imorgon.
Men nya tag nästa helg och då vet du Frida vad som gäller hehe :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0