trött

Ojojoj vad trött man är från gårdagens partaj! Men gud så kul vi hade och vi dansade gärnet :) Sååå lyckad kväll!
Länge sedan man var ute med syrran, var verkligen jätte kul! Första gången som jag å Maj gick ut ensama, och vi hade såå roligt ihop! :)<3
Vi var på Magenta och det var helt okej mycket folk. Men bara man har kul med de man är med så blir det en lyckad kväll. Det blir vad man gör det till :)
Så idag är jag ganska så mkt bakis efter en hel del dricka haha.


















Nu kom jag precis hem från Sollentuna Centrum där jag var och åt en vääldigt sen lunch med en kompis. Men det behövdes mat i magen, men jag var lite besviken på salladen jag köpte. Men men..

Ikväll är det Solsidan och premiär för Big Brother, båda börjar kl 20. Så man har lite dilemma här, I-lands problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0