Berg o dalbana

Snacka om att känslorna går upp och ner.

Blev faktiskt ganska så ledsen igår när Malin åkte tillbaka till USA. Du är min bästa vän och jag älskar dig så mycket. Kommer sakna dig något enormt. Du kommer tillbaka i slutet av april och jag längtar som in i norden dit.
Har så otroligt kul med dig och vi skrattar så mycket tillsammans. Har som roligast när jag är med dig.
Som jag har sagt ett antal gånger är att Skype är nog världens bästa uppfinning. Vad hade vi gjort utan den??
Då känns det lite som om man täffas och är med dig i alla fall hehe :)
Men lycka till och allt kommer gå bra :) <3

Vi hade en liten avskedsfest för Malin i lördags med middag hemma hos Lina och utgång. Mitt under förfesten fick Maj för sig att klippa Thomas hår hahah! Blev faktistk bra, lite kort lugg kanske enligt min smak ;)
Så ruuuligt! Åherregud vad mycket bilder vi tog. Roligt att ha som minne heheh.

















Och nu till det roliga.. Jag och Lina har precis bokat resa till Norge!!! :D:D:D
Vi ska gå på Sensation White i Oslo den 16 april. JÄVLAR VAD JAG LÄNGTAR!! Har velat gå på det sååå länge och nu kommer vi förhoppningsvis äntligen få göra det också (biljetterna är inte riktigt släppta ännu).





Sen ska vi åka på 112-kryssningen också samma vecka :) Party party!

Puuussss


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är helt UNDERBAR! <3

Är väldigt avis på at ni kommer festa med en massa snygga brandmän och poliser.. Go for it girl! haha

2011-01-12 @ 01:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0