Lååånghelg!

FAN VA SKÖÖÖÖÖNT! Nu är man ledig tills på måndag :) Har varit så trött på senaste tid, så det kom verkligen i rätt läge.

Nedräkningen har börjar. Malin åker tillbaka till USA på måndag. Vill inte det, vill ha dig här hemma. Men tacka gudarna för Skype (och att det är gratis hehe).

I söndags var jag och Malin och såg Narnia 3D på bio. Den var liksom barnsligt bra hehe. Kanske inte väldens bästa film, men det var kul att få gå på bio. Var så länge sedan!





Var även med Malin i måndags också, vi var hemma hos mig och käkade väääldens bästaste och godaste pizza som görs här i Sumpan. Malin var inte så hungrig så hon köpte en barnpizza, medans jag köpte en vuxenpizza (:





Får se vad jag kommer hitta på under den lilla ledigheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0