Säng

Imorgon kommer min nya säng från IKEA. Har beställt hem en 1,20 säng. Ska bli så skööönt att få en större.
Gubbarna kommer mellan 9-13. Så det blir att sitta hemma och vänta in de, förhoppningsvis så kan jag åka till jobbet och jobba om de kommer tidigt. Det återstår å se imorgon. Pappa kommer som tur var och hjälper mig.

Min syster var nyss här och planen var att hon egentligen skulle sova över. Men sen så kom hon på att hon hade en redovisning imorgon och att alla grejer var hemma. Så det var bara för henne att åka hem igen och plugga inför den.
Lite tråkigt, hade sett fram emot en mys kväll med henne. Men det får väl bli en annan kväll snart hoppas jag.

Imorgon är det lön, efterlängtat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0