Ta mig tillbaka

Satt och kollade igenom en massa gamla bilder från 2009. Fastade extra mycket på det albumet från Manchester när jag var och såg Manchester United - Liverpool live på Old Trafford tillsammans med 75.000 andra. Det var årets match och det var en sån stämning vart man än gick under hela helgen. Folk från hela världen hade kommit för att se denna grymma match!
Och jag fick se min älskade älskade Cristiano Ronaldo live igen! Vi hade jätte bra platser och innan matchen så gick jag ner lääängst ner där Man U värmde upp för att stå så nära Ronaldo som möjligt. Och herregud vilka rysningar man fick när han och de andra klev in på planen. Jag måste uppleva att få se han spela fotboll igen och känslan av att vara på en sån här match! Ååååh blir helt till mig när jag tänker på att jag verkligen har varit där och sett han och de andra spela. Kan fortfarande inte förstå att det är sanning och inte en dröm. Fick även gå in omklädningsrummet en dag och sitta på hans omklädningsrumsplats! Ojojoj, overkligt!! Och inte nog med det så har man suttit och kännt på avbytarbåset :)
Jag fick ju inte bara se Ronaldo, utan även tex Torres, Gerrard, Rooney och en massa massa andra GRYMA spelare.

Tänkte dela med lite bilder från den matchen som jag aldrig, aldrig kommer glömma! (alla tagna av mig/oss)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0