Film helg

I fredags kom Malin och Lina hem till mig. Vi gick och köpte pizza, så jävla gott, och sedan tog vi bilen till Hemmakväll och hyrde 3 filmer och godis. Blev filmerna:
1. 13
2. Devil
3. 127 timmar

Alla tre filmer var skit bra och vi sa det att det inte är lätt att hyra tre bra filmer som alla gillade :)
Sen satt vi bara och svullade ännu mer med godis hehe :)



På lördagen tvättade jag först på morgonen, sen åkte jag till Fridhemsplan och mötte upp Stina för en fika. Super trevligt :) Sen när vi hade fikat klart gick vi runt i några affärer där. Hittade faktiskt en jättefin tunika. Men måste överväga om jag ska behålla den, pengarmässigt :p

När jag kom hem kollade jag på Sverige matchen. Så jädrans kul att de vann bronsmatchen och fick medalj. De var ju så värda det :)



Senare på kvällen kollade jag på film, igen, och såg Easy A. En äckta amerikansk film. Helt okej faktiskt.

Idag så kom mamma och pappa hem till mig. Vi gjorde jätte goda mackor som vi satt och åt.
När de hade gått var det dags för film, IGEN hahah!
Den här gången Harry Potters nya film.
När den var slut åkte jag till Solna C för att handla lite på Gina, hittade 4 toppar.
Sedan åkte jag hem till Nathalie och kollade på AIK matchen som de vann med 3-0. Går riktigt bra för AIK nu, blir så glad utav det! 3e plats och inte alls många poäng från första platsen. Håller tummarna.


Jo juste, har ju semseter nu :D :D
Ska bli såååå skönt och roligt.
Åker till Magaluf med alla tjejer på onsdag, kommer bli så jävla grymt! Längar.
Måste verkligen tänka igenom om jag har allt och vad som behöver handlas. Därför är jag ledig måndag och tisdag innan jag åker bara för att koncentrera mig på resan.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, hade tänk kolla på Systrar i jeans 2 som kommer gå på 3an. Kommer inte ihåg om jag har sett den eller inte, men det visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0