Fredag

Igår efter jobbet kom först Malin och syrran över. Vi skulle ut och träna igen på Sundbybergs IP. Vi skulle köra mitt och Malins sommarschema från fotbollen. Vi sprang först till IP och därefter sprang vi 5 varv runt löparbanan (2km) och sedan 10 x 200 där vi växlade emellan. När vi var helt slut efter så så körde vi en massa styrka, mestadels magövningar :) Sen så skulle man springa 2km till, men vi var så galet trötta att vi sprang i stället 2 varv max..
Efter det gick vi till VI och handlade vår middag, vi lagade en jätte god pastasallad. Lite senare kom Fridas kompis Linda över, men hon hade köpt med sig thaimat. Såg väldigt gott ut!

Lite senare när maten hade smält tog vi bilen till Hemmakväll och handlade godis och hyrde film, sen in på VI igen då de anda ville ha chips och naturgodis också...  Vi hyrde Twelve. Den lät bättre än vad den var. Sög egentligen ganska mkt!

Later fick jag vara taxichaffis och skjussade hem alla. Var nog ute och körde i över 1h haha :) Men vi älskar att åka bil och lyssna på AS hög musik! Det är livet det ;)


























Tidigare under fredagen var det avslutningsfika på jobbet för två tjejer :( De hade bakat, och min käääära och älskade vän Linda bakar alltid så underbara saker. Det här bjöd hon på igår:





Och ääääännu tidigare under dagen hämtade jag min nya klocka som jag har köpt. Bilder kommer komma senare på den! Skit snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0