Helgen

I lördags var jag och Frida på Hellasgården och solade å badade. Det var super skönt att bara ligga ute på en filt, sola och snacka skit :) Love it!











Senare på kvällen var jag hemma hos Lina tillsammans med Jessica och hennes 3åriga son Vincent. Vi tog det bara lugnt med 3 filmer (en barnfilm + två andra filmer). Vi käkade thaimat och en massa onyttigheter :)
Somnade hyffsat sent, men man fick gå upp tidigit då Vincent vaknade och ville kolla på film igen hehe.

På söndagen sen träffade jag Vivvi :) Vi kollad först på Sverige matchen och sen gick vi till Sumpans IP och körde en as grym träning. Vi ska försöka träffas nästa söndag igen och köra är det sagt :)

Imorgon kommer Malin hem till mig efter jobbet och då ska vi ut och träna. Efter det blir det till å heja fram damlandslaget till final! :)


Jag har kollat på Paradise Hotell Danmark som går på TV6play nu i några dagar. Skit bra, älskar verkligen PH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0