Packar

Igår blev det en heldag på stan med Lina. Blir så jädrans dyrt när man ska handla småsaker och sånt. Sen hittade jag en jäääätte fin topp för 450 kr som inte var planerat liksom.. Aja :)

Nu håller jag på och packar förfullt inför resan imorgon. Tror alltid att jag har för mycket och att det ska bli övervikt. Men lyckas alltid klara mig, håller tummarna för det den här gången också!

Imorgon ska vi ta en buss som går kl 13 från Cityterminalen till Arlanda. Måste hinna växla pengar och det innan.

Börjar faktiskt bli lite nervös nu, fast på ett bra sätt :) Kommer bli super kul och spännande! Tiden har gått så snabbt och nu är vi här och dags att åka :) Helt otroligt :)

När jag kommer hem den 1 augusti så hinner jag bara vara hemma i 2 dagar innan det är dags att åka till träningslägret på Fårö/Gotland. Vette fan hur jag ska orka allt det här, men det återstår att se! Man lever bara en gång ;)

Hörs antingen när jag kommer hem från Magaluf, fast då lär jag vara heeeeelt DÖD, eller så får det bli efter lägret..

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0