Jääävla huvudvärk!

Har tamefan haft huvudvärk hela dagen. Varför kan det inte bara försvinna? Ska träna ikväll och är skit taggad, vill vara så pigg som det bara går då. I helgen ska vi åka och spela bortamatch på Gotland. Jag ska ha med mig min bil, så det blir najs. Vi ska möta P18, har ingen riktigt koll  på de. De ligger nog i mitten någonstans i serien. Hoppas på att vi vinner så blir det en rolig kväll senare :)

Kom på att jag har glömt skriva lite vad jag gjorde i fredags. Då var jag ute med syrran.
Vi var på drinkbjudning på Magenta och efter det gick vi till Amba där vi träffade Bojan Djordjic. Roligt eftersom han kände igen oss :) Fick man festa lite med honom också. Han är ju så trevlig!

På sumpans tunnelbane station finns det två uppgångar. Båda med riktigt långa rulltrappor. Ena sidan har lite längre trappor, vilken är den närmaste uppgången för mig. VARJE gång jag har varit ute och kommer hem sent på natten/morgonen så är de ALDRIG igång, och hissen fungerar inte heller. De verkar stänga av alla funktioner när det inte sitter någon i spärren. Men jag chansar också alltid på att de ska fungera, och varje jävla gång de inte gör det så orkar jag aldrig gå tillbaka till andra sidan.
Inte ett dugg roligt att gå i rulltrappan när man är lite berusad, as trött och har skit ont i fötterna. Detta hände såklart i fredags när Frida var med. Vilket träningspass man får. Var tvungen att ta lite kort. Frida blev så trött så vi var tvugna att stanna och vila mitt i haha :)













I måndags var jag och hälsade på mina kusiner som bor i Tullinge. Var där och umgicks och grillade en massa gott. Hittade en massa äckliga "påsar" fulla med larver som hängde i buskarna. Kommer ju såklart bli fjärilar sen, men var så jäääkla äckligt ändå! Senare på eftermiddagen så åkte jag hem till Malin en liten snabbis och hängde där innan träningen. Malin hade bakat en pannkakstårta för att fira nationaldagen. Bra gjort, gott var det ;)









I tisdags så var det landskamp på Råsunda. Sverige - Finland 5-0, behöver inte säga så mkt mer än ZLATAN ZLATAN ZLATAN!!
Det var lite rolig för jag och syrran satt jätte nära svenska avbytarbänken när Zlatan satt där. Fick ögonkontakt med honom och han gjorde en rolig grimars då hahah! Han är ju bara för skööööööön!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0