Midsuuuummer

Midsommar igår, inget speciellt tycker jag :)

Var bara med familjen ute i Skärgårn och grillade korv och sola. Pappa tog ett dopp, väldigt modigt. Det är ju inte speciellt varmt i havet nu... Jag hade tänkt ta ett dopp men backade ur när jag kände på vattnet och så tyckte jag att det blåste lite för mkt för att jag skulle bli sugen.













Senare på kvällen åt vi väldigt god mat och såg på två filmen. Bla Himlen är oskyldigt blå. Skit bra film :) Till och med riktigt bra! Den kan jag verkligen rekomendera.

Sov över hos mina föräldrar så var kvar där ett tag idag. Kl 14 idag kom min faster och hennes två barn (mina kusiner) förbi med en studentpresent till Frida. Fick riktigt fina smycken.

När de hade åkt så åkte jag hem också. Satte igång filmen Water for Elephants. Också super bra! Rekomenderar även den.

Nu på kvällen så ska jag väl sitta och hitta ny musik, musiktokig som jag är. Älskar musik!
Hade lätt kunnat jobbat med det :D

Imorgon ska jag fan till gymmet och springa bort lite onyttigheter och styrketräna som bara den. Måste sätta igång nu sista månaden innan jag drar till Magaluf :) LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Dalle

Va är det för flodhäst som plaskar i vassen? =)

2011-06-27 @ 18:16:35
Postat av: Cissi

hehe, jag vet inte! Trodde att jag var i Afrika för ett litet tag :)

2011-06-27 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0