Mycket nu

Det har varit så otoligt mycket för mig. Har inte haft speciellt mycket tid över på senaste. Ikväll är nog den första kvällen på länge som jag bara har tid för att chilla och bara ta det lugnt. Hade velat gå till gymmet egentligen med vet inte om jag pallar... Har som jag berättat tidigare blivit lite lat på gymfronten. Vet inte vad som har hänt. Kanske är så att jag inte har så mycket tid och när jag väl har tid vill jag bara ta det lugnt och vila? Aja nog om det.

I helgen var jag på Gotland och spela bortamatch med laget. Jag skulle ha med mig bilen så plockade upp Tess och Rebecca innan vi åkte vidare till Nynäshamn där båten gick. Vi kom först fram av alla så vi hann sitta ute ett litet tag och få lite sol på oss innan alla andra kom. Sen var det bara att vänta på att få åka på båten.

Vi mötte P18 och vi vann med 4-2. Jag gjorde 2 mål och 2 ass. Skit nöjd med mig själv och laget såklart. Inte lätt att sitta på en seeeg jävla båt i 3½ h och sen direkt när man har anlänt åka till planen och spela match 1h senare. Men vi gjorde det ju bra och vann, viktigaste :)
Kunde vi fira ordentligt senare på kvällen! Vi hade bokat bord på en restaurang som vi åt på förra året också. Vi fick välja mellan tre rätter och jag valde den första som var fläskkotlett med potatisklyftor och bea. Gott!
Sen var det någon som körde stand up, inte så jätte kul. Och runt halv 10 tiden var det kareoke. Vissa i laget sjöng, mycket modigt ;)
När vi hade ätit, druckit lite, tagit en shot och sjungt klart gick vi vidare till Bageriet för att bara sitta och chilla och dricka. Kunde inte dricka speciellt mycket eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter och köra. Men när vi var klara på Bageriet gick vi till Surfers och festade loss. Mycket dans och sång blev det :)
Jag, Malin, Amanda och Mirre gick runt kl 01.30 på kvällen och värsta ovädret var på gång. Blixtrade som fan och blåste storm. Malin och jag vaknade två gånger under natten av väärldens smäll uppe i himlen. Skit läskigt, men vi lyckades somna till slut. Hörde sen på morgonen att flera bilalarm hade gått igång pga av ovädret/åskan.
Somnade kl 03, gick upp 06.30. Åt frukost och åkte till båten. Den här gången var även Jörgen och Malin med i bilen.

































Kom hem till lägenheten runt kl 13. Hann sova någon timme, göra mig i ordning och sen var det dags att åka till Råsunda och jobba på AIK matchen. AIK vann med 2-0 mot Malmö. SÅ GRYMT!!







På måndag när jag kom tillbaka till jobbet var jag helt sinnessjukt trött. Var skit yr för att jag var så trött.
Men men, man lever bara en gång :)
Senare på kvällen hade vi sen träning som slutade kl 22. Kom hem sent och somna sent.
Som tur var var jag ju ledig i går då min syster tog studenten. Så vaknade halv 11 utav väcklarklockan.
GRATTIS IGEN SYSTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0