Röddag

ÅÅÅH så härligt med en ledig tag. Dock måste jag jobba imorgon igen... Man får vara ledig, men det måste vara två stycken på varje kansli, så jag och Maggan fick ta på oss att jobba. Men vi får en annan ledig dag för det. Och den lediga dagen hade jag tänkt att utnyttja när syrran tar studenten den 14 juni :) Blir perfekt det!

Idag har jag match mot Vallentuna. Det bör nog bli vinnst om allt går som det ska. Hoppas på det i alla fall och att man kanske får göra något mål :)
Efter matchen ska jag bara hänga med Malin och bara ta det lugnt.

Annars under veckan har det inte hänt så mycket. Allt har varit som vanligt i princip.

Imorgon kväll ska jag till Magenta. Min killkompis Selim håller ikvällen på klubben. Ska dit med syrran och sen kanske några mer, får se vad som händer.
Måste ta det lite lugnt då eftersom SUMMERBUUUUUUUURST är på lördag.
FAN VAD JAG HAR LÄNGTAT!! :D:D Bla. David Guetta, Avicii <3 love love love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0